tirsdag den 17. februar 2015

Hawaii dag 3

Hej alle sammen!

Så har jeg tid til at skrive det 3. indlæg om Hawaii.

Dagen startede igen ud med morgenmad på stranden, hvilket igen var vildt lækkert. Senere på morgenen gik vi hen til en privat strand lige ved siden af Waikiki Beach hvor vi skulle surfe.
Min gruppe bestående af danskerne Marie, Celine og Maria var den sidste gruppe der kom ud at surfe, hvilket var lidt træls da vi(eller i hvert fald ikke mig som den aller sidste) ikke fik særlig mange ture eller billeder.. Men det at surfe var utroligt fedt, og faktisk meget nemmere end vi havde regnet med.

Da vi var færdige med at surfe, besluttede vi os for at vi ville tage bussen hen til en anden strand, hvilket vi var utrolig glade for at vi gjorde, da vi fandt en vildt lækker strand.

Vi tog bussen hen til et mall, hvor vi købte noget middagsmad, som vi tog med ned på stranden, hvor vi sad og spiste det. Vi brugte et par timer på stranden, hvilket var rigtig hyggeligt, og vi ville have ønsket, at vi havde meeeget længere tid på stranden.

Om aftenen tog vi til noget der hedder Germaines Lau. Vi blev hentet på hotellet i en bus, hvor vi havde en guide med. Han fortalte os lidt om den hawaiianske mad, som vi ville finde i buffeten.
Germaines Lau er et polynesisk show, hvor de havde en buffet med hawaiiansk mad(de fleste af os kunne ikke rigtig lide maden, haha).