torsdag den 19. februar 2015

Sidste dag på Hawaii og rejsen hjem

Hej alle sammen!

Som kommer jeg til det sidste Hawaii indlæg, desvære. Turen var overdrevet fed, jeg savner Hawaii, og menneskerne jeg mødte rigtig meget. Jeg er SÅ glad for, at i sidste øjeblik melde mig på turen..

Den sidste dag startede ud med "sightseeing", nok den værste sightseeing jeg nogensinde har været på.. Det første stop var ok, det var et udsigtspoint, så vi kunne tage nogle billeder, haha. Den næste times tid gik med at gøre rundt nogle steder, hvor guiden i bussen fortalte om tingene, og så kørte vi videre.. Denne tid gik med at alle lå i bussen og sov, haha.



Efter sightseeing tog vi til et mall. Vi havde kun en times tid til at shoppe før vi skulle have aftensmad. Jeg kan ikke huske hvad navnet på restauranten er, men det er en restaurant dedikeret til Forest Gump. Jeg synes personligt at maden var vildt dårligt, men det var alle ikke enige i haha.

Efter aftensmaden kom vi trist nok til turen mod lufthavnen.. Vi havde et par timer i lufthavnen til at sige farvel til hinanden, før mit fly(som nok halvdelen var på) lettede. Jeg var så heldig at sidde ved siden af min veninde Marie på vej hjem, så det hjalp lidt, og så havde vi 3 sæder for os selv, ret fedt.





Da vi kom til LA airport spiste Marie og jeg noget morgenmad, og hurtigt efter det lettede hendes fly, og 30 minutter senere lettede den sidste udvekslingsstudents fly, hvor jeg stadig havde en 8 timer i lufthavnen.. Det var virkelig træls.. Selvom jeg boede tættest på, var jeg den der var sidst hjemme.
Jeg var SÅ træt, men da jeg ikke ville have noget stjålet holdte jeg mig vågen(til tider UMULIGT). Mit næste fly var kun en time, og jeg sov fra jeg satte mig sædet og til jeg skulle ud af flyet igen.. Klokken 15:00 var jeg hjemme, og jeg gik i seng med det samme. Jeg vågnede ikke op før klokken 11:00 næste morgen.. Jeg skulle have været i skole, men jeg havde det virkelig dårligt, fordi jeg var så træt, så det var dejligt at sove ind.
Den næste uges tid blev brugt på at sove en hel del, og lave en masse lektier, fordi jeg var bag ud..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar