mandag den 12. januar 2015

Hawaii ???

Hej allesammen!

Tirsdag startede jeg så i skole igen! Det var ikke spor rart at blive vækket af min alarm, men jeg overlevede og kom altså til skole. Det er sådan at jeg i et par dage har mailet from og tilbage med "Adventures America" som er det firma min organistion arbejder sammen med til fieldtrips. Jeg havde i længe virkelig ønsket at tage på en, og da min far så ville give en stor del af turen, besluttede jeg mig for at tage med. Jeg fik at vide at Hawaii var udsolgt, hvilket var vildt træls, da det var der jeg helst ville hen.. Men så tirsdag i min engelsk klasse fik jeg en mail om at der lige var en pige plads tilbage på turen Januar 28. - Februar 3. Dog skulle de have sendt ansøgningspapirerne på mail samme dag. Så tirsdags lunch gik med at få samlet underskrifter fra min Area rep og min skole, og da jeg var færdig, havde jeg lige 5 minutter tilbage, så jeg måtte løbe hen og købe noget mad, heldigvis havde stadig noget jeg kunne lide.
Da jeg kom hjem fik jeg så udfyldt resten af papirerne ind, og jeg fik en bekræftelse på at jeg kommer afsted! Vildt fedt ??? 2,5 uge, spørg mig om jeg kan vente!!
Her den anden dag modtog jeg tur informationer og flyplan. Jeg skal bo på værelse med 4 piger, dog ved jeg endnu ikke hvem, men jeg glæder mig helt sikkert til at få det at vide!
Vi skal lære at surfe, på strandture, sightseeing i Honolullu, på "Diamond Head Hike", snorkle, se Pearl Harbor og en masse andre lækre ting! Glæder mig vildt meget!

Min flyplan er ret træls især på vej hjem, men jeg må jo bare håbe at jeg overlever.. Jeg flyver fra Fresno onsdag d. 28. klokken 11 om morgenen, og ankommer så til LA. I LA airport har jeg lidt over 4 timer, jeg flyver derfra klokken 16:25 til Hawaii, og ankommer klokken 8:34. Ret træls at jeg har skrevet med en dansk pige som også skal med på turen og hun flyver fra LA 12 minutter før mig..
Turen hjem er meget være jeg flyver fra Hawaii til LA tirsdag d. 3. Februar  22:04 og ankommer til LA klokken 05:20 om morgenen d. 4. Februar. Så har jeg 9 timer før mit fly til Fresno, og ankommer i Fresno klokken 15:30. Så ja, jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge de 9 timer på..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar