mandag den 5. januar 2015

Hmong New Year festival

Hej alle sammen!

Jeg kan overhovedet ikke huske hvilken dag, men en dag i sidste uge var vi til Hmong New Year Festival. Vi var min hostmom, Mariam(Georgia), hendes hostmom og jeg. Hmong New Year Festival er en festival var stammer fra Asien sælger ting, og så er der en scene var de viser en helt masse forskellige danse. Desværre var vi der den sidste dag, hvor der var utrolig koldt og ingen show, men Hmong New Year Festival i Fresno er vist nok en af de største i hele verden! Vi gik lidt rundt og kiggede, men da det var utrolig koldt endte vi med at tage med.
Jeg havde mit kamera med, da jeg jo ikke har fået taget nogle gode i langtid(ups), men fordi det var så iskoldt endte jeg med at kun tage nogle få billeder, dog er det da bedre end ingen..

 Mariam og jeg med to vildt søde små piger, haha.

Mig med to Hmong piger. Deres tøj viser hvor de bor, altså har forskellige byer i Asian forskelligt mønster.

Nu er min ferie næsten slut, i morgen starter jeg i skole igen.. På en måde er det fint nok i og med at jeg ser alle mine venner igen. Men altså hvem gider lave skolearbejde? Og så slet ikke når finals kommer op om nogle få uger.. Men ja det må jeg overleve.

Faktisk skal jeg kun i skole tirsdag og onsdag, før jeg igen har en fridag. Torsdag tager jeg nemlig med min Area rep, Mariam(Georgia), Mo(Thailand) og min veninde Julia(Sverige), hvilket jeg glæder mig utroligt meget til! Vi kører afsted allerede klokken 5 om morgenen, så vi kan tage hjem igen om aftenen. Jeg ved at vi skal høre noget omkring government, er dog ikke helt sikker på hvad det er, og så skal vi vist rundt og se noget af byen, og ud at shoppe lidt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar