tirsdag den 30. december 2014

Jul i USA

Hej alle sammen!

Så er det altså jul, hvilket jeg slet ikke kan forstå. Jeg husker tydeligt for et år siden, da der var så længe til min udveksling, og nu er det allerede jul, faktisk er julen nærmest ovre. Tiden går så sindsyg stærk, jeg føler kun jeg har været her i 1-2 måneder, men jeg har desværre allerede været her i 4 måneder, og er næsten halvvejs i gennem min udveksling.

Fredag den 19. December fik jeg juleferie, hvilket jeg følte at jeg trængte ret meget til. Indtil videre har jeg faktisk ikke lavet så meget. Jeg har været i biografen 3 gange, set The Hobit(med Mariam(Georgia) og hendes veninde Marta(Georgia), som besøgte hende fra Colorado), Intersteller og Night at the museum(med Wouter(Holland), Logan og Katie). Jeg har fået shoppet lidt, været ude at bowle og ellers bare sovet rigtig meget, hvilket jeg helt bestemt har trængt til! Jeg har også prøvet Pizza Hut for første gang, hvilket bestemt var en oplevelse! Og selvfølgelig fik jeg med ost inde i skorpen. Bedste pizza nogensinde wow!

Men ja jul har det selvfølgelig også været! Jeg havde en fin jul, men bestemt anderledes. I min værtsfamilie synes jeg ikke rigtig, at der blev gjort så meget ud af julen. Om aftenen den 24. lavede vi  ham og mashed potatoes, udover det lavede vi ikke rigtig noget. Den 25. spiste vi først morgenmad ved en 12-tiden, vi fik rigtig amerikansk morgenmad som bestod af frenchtoast, bacon, æg og hashbrowns. Derefter så vi en film(ikke en julefilm..), og så åbnede vi gaver. Jeg havde fået en helt masse gaver fra min dejlige familie og mine dejlige venner, jeg takker!!

Jeg undskylder lige får den utrolig dårlige kvalitet på alle billederne, men jeg har bare ikke lige haft mit kamera i brug.

 Bowling



 Pizza Hut.



 Riverpark, hvor jeg hænger ud med mine venner.

 Mig jule"morgen".

 Jillian(værtssøster) jule"morgen".
Mig der var så heldig at vinde min organisation MyEducation's December måned historie konkurrence, hvilket betød at jeg modtog noget lækkert (dansk) slik!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar