torsdag den 4. december 2014

Thanksgiving holiday

Hej allesammen!

Hele sidste uge havde jeg fri, hvilket var utrolig dejligt! Den første ferie jeg har haft! Ferien gik mest af alt med at hygge herhjemme. Dog lavede jeg også andre ting som at være sammen med en udvekslingsstudent fra Holland, i biografen og se Mockingjay, jeg lavede sikkert flere ting, som jeg dog allerede har glemt..

Mac n' cheese, lemonade og cheese sandwick m. bacon og avokado hos Grilled Chz! Vildt godt!



2 billeder fra da vi went christmas tree hunting!

Men vigtigst af alt var det jo thanksgiving! Det hele startede torsdag morgen, hvor jeg blev vækket(alt for tidligt), for at se en thanksgiving parade på TV, som åbenbart er en amerikansk tradition. Efter det gjorde vi os klar og kørte til Bakersfield.
Vi kørte til min værtsmors fætter, som er utrolig rig. Han har et kæmpe kæmpe stort hus, hvor han har fået fløjet døre og vægge ind fra hele verden. Nogle døre er fra slotte og nogle vægge er bløde, mens andre er træ eller klinker. De havde et vildt vildt flot hus.
Vi spiste ude i deres lade. Vi var omkring 40 mennesker, og de havde lavet hele 11 kalkuner, som var totalt lækre! Vi fik mashed potatoes, gravy, dressing(stuffing), turkey, sweet potatoes, beans og alt mulig andet, jeg kunne lide stort set det hel, men jeg var især helt vild med turkey'en!
Til dessert var der pumpkin pie, sugar cookies, cupcakes og caramel pie. Især pumkpin pie og caramel pie er lækkert!
Efter maden kørte vi tilbage til Fresno. Da vi kom tilbage(ved 10-tiden) tog vi selvfølgelig ud og black friday shoppe!!! Vi var i butikket som Ulta, Victoria Secret, Abercrombie, Hollister, Forever21, Aeropostale, Target og American Eagle. Det var vildt fedt, og jeg fik shoppet nogle gode og billige ting! Vi var hjemme ved 4-tiden(om morgenen).



Thanksgiving food <3. Mashed potatoes, turkey, sweet potatoes, artichoke and beans.



Et rum fyldt med udstoppede dyr, fordi min værtsmors fætter er jæger.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar