torsdag den 4. december 2014

Christmas Tree Lane!

Hej allesammen!

I går tirsdag tog min værtsmor og jeg til et arrangement hos Rotary(en anden udvekslingsorganisation, som min værtsmor også arbejder for). Her fik vi aftensmad(tacos), og snakkede lidt med nogle forskellige Rotary folk. Hver Rotary club har en udvekslingsstudent i byen. I år har denne club Julia fra Sverige. Så hende mødte jeg altså, og hun er helt utrolig sød! Bagefter tog min værtsmor, jeg, Julia og nogle andre afsted mod Christmas Tree Lane, som er en gade, hvor de dekorere helt sindssygt med julelys. Kun 2 gange i December er det lovligt at gå rundt og se gaden, hvilket betyder at der er sindsygt mange mennesker. Det var vildt sjovt at se, man føler helt man er med i en film, da man altid ser folk gå rundt sådanne steder i amerikanske film.







Faktisk er det sådan at Julia som rejser med Rotary skal skifte familie efter 3 måneder og igen efter 3 måneder, da det er sådan de gør hos den organisation. Det betyder at hun ligenu er hos hendes første familie og snart skifter til den anden. Den sidste familie er endnu ikke fundet, hvilket faktisk betyder at hun måske skal bo hos os! Min værtsmor har sagt ja til at tage hende ind(fra april), men vi er endnu ikk sikre på om det lykkedes endnu pg.a. noget papir arbejde. Også at vi er med to forskellige organisationer, som min værtsmor begge arbejder for kan give problemer, men jeg krydser fingre!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar