mandag den 12. januar 2015

Sacramento

Hej allesammen!

Jeg advarer lige for at der kommer mange billeder i dette indlæg.. Når men onsdag aften kom Julia(Sverige) her over og sov her. Vi havde det rigtig sjovt, og fik snakket lidt, på trods af at vi gik tideligt i seng. Så torsdag morgen ringede vækkeuret klokken 3:30.. Ja, det var lidt af en kamp at komme op. Vi gjorde os klar og jeg pakkede mine tasker da jeg ikke ville komme hjem være Søndag. Klokken 4:00 mødtes vi hos min area rep Deanna. Deanna, Julia, Kenzie(Deannas datter), Mariam(Georgia), og Mo(Thailand) kørte så mod Sacramento. Turen tog omkring 3 timer, jeg faldt selvfølgelig først i søvn til allersidst og fik derfor ikke sovet mere end 30 minutter. Men i Sacramento startede vi ud ved the Capitol of California. Den ligner the Capitol i D.C rigtig meget. Vi startede ud med at være til et Assembly møde, og fik derefter lov til at komme ned på "gulvet", og så snakkede vi  med repræsentanten fra Fresno. Da mødet var kortere end vi havde troet havde vi en time mellem det og vores guidede tur, så vi gik op i cafeteriet hvor vi bare sad og snakkede.
Derefert var vi på en guided tur, som overraskende var virkelig godt. Det er meget federe at komme rundt i en lille gruppe (6 personer), end en stor gruppe som da jeg var i D.C i begyndelsen af min udveksling.
















Efter det kørte vi til Old Town. Vi startede ud med at shoppe lidt i et mall ved siden af(jeg købte kun en ting mor!!!), og derefter fik vi noget middagsmad på en restaurant.
Vi sluttede af med en gå tur rundt i Old town, hvor vi kiggede i nogle butikker og gik så en tur langs floden, og tog en helt masse billeder.
Og så fik jeg mit første "Caramel apple" hvilket var virkelig lækkert! Jeg fik den fra "The Chocolate Factory". Der var karamel, chokolade, peanuts og nogle andre ting på den.




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar