lørdag den 7. marts 2015

Baby shower og Skywalk

Hej alle sammen.

Så sidste weekend lavede jeg ikke noget fredag, i hvert fald ikke af hvad jeg kan huske..
Men lørdag tog min værtssøster Emily og jeg til et Baby shower hos hendes kusine, vi var de eneste der endte med at tage med da de andre enten var syge eller ikke hjemme.
Et baby shower er noget man holder inden man for babyen for ligesom at fejrer at man er gravid, jeg tror ikke det er noget vi har i Danmark, men ved det ikke helt. I hvert fald blev det holdt på The Cheese Cake Factory og da vi var 30 minutter for tideligt endte vi med at gå hen i det mall der ligger lige ved siden af og kiggede lidt.
Babyshoweret var rigtig hyggeligt og vi fik noget lækkert mad. Jeg delte en barbecue kylling pizza med Emily og så fik vi selvfølgelig Cheese cake til dessert, som var ultra lækkert.

Senere på dagen ville Emily og jeg ned til den flod der ligger tæt på hvor vi bor. Jeg cyklede og hun tog hendes long board. Vi nåede ikke engang helt derned før vi skulle vende om, da vi havde planer om aftenen. Så vi skyndte os hjem, spiste aftensmad og tog med min værtsbror til Skywalk, som er et trampolin sted, altså er der trampoliner over det hele.

Om søndagen var der selvfølgelig kirke. Efter kirke lånte jeg min venindes cykel, og så cyklede Emily og jeg ned til floden igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar