mandag den 16. marts 2015

Wonder Valley trip + River Park

Hej alle sammen!

Så har jeg lige tid til at opdatere jer igen.
Sidste uge var en virkelig træls uge.. Jeg var syg fra lørdag til onsdag og lå derfor bare i min seng. Faktisk var jeg stadig syg torsdag og fredag, men jeg valgte alligevel at tage i skole, da jeg er rigtig meget bagud nu. Onsdag var jeg til lægen, hvor jeg fik noget nyt Astma medicin som forhåbentlig vil hjælpe mig.

At være tilbage i skolen torsdag var med blandede følelser.. Det at skulle tideligt op, og finde ud af hvor meget jeg har misset de sidste par dage, var bestemt ikke sjovt, og jeg havde endda kun halvdelen af mine klasser, så jeg glæder mig ikke til i morgen, hvor jeg har mine sidste(og værste) klasser.. Men det var selvfølgelig dejligt at se mine venner igen!

Torsdagens træning var ualmindelig hårdt, især fordi jeg har haft en del problemer med min astma imens jeg har været syg.

Fredag missede jeg seminary om morgenen, da jeg skulle være på skolen tidligt, fordi vi havde en field trip(endnu en dag væk fra alle mine klasser = endnu mere bagud...). Vi skulle til Wonder Valley hvor vi havde "rope courses" og team building. Det var en utrolig hyggelig dag, og jeg fik snakket mere med nogle af dem i min klasse, jeg endnu ikke har snakket så meget med, så det var dejligt!
Wonder Valley er et resort, som om sommeren bliver brugt til Girls Camp, det ligger i et utrolig flot område omgivet af "bjerge"(hvad jeg kalder bjerge, men for dem er det bare bakker...) og så har de deres egen sø.

Lørdag mødtes jeg med min gode ven Wouter fra Holland(går på min skole) og to andre piger fra Frankrig og Brasillien, som var rigtig søde. Vi havde en sjov dag, hvor vi gik rundt og snakkede, fik frozen yoghurt, og tog i biografen og så den nye Cinderella, som havde premiere dagen før. Den var virkelig god, kan helt klart anbefales(når den kommer til DK haha).
Efter filmen blev de to piger henter og Wouter og jeg gik på Chick-Fil-A, min aller første gang. ALLE både amerikanere og danske udvekslingsstudenter har anbefalet mig det, så jeg var excited.. Men blev dog vildt skuffet.. Min Oreo shake var det eneste gode jeg fik. Pomfritterne var bedre en de fleste steder, men da de var kolde, var de bare bløde og ulækre.. Kyllingen var okay I guess, bare ikke lige noget for mig..

I dag stod den som sædvanligt på kirke.. Efter kirke ville jeg gå udenfor og lave lektier, men det endte med at jeg faldt i søvn haha. Så nu sidder jeg og procarstinere endnu mere, haha jeg vil bare ikke lave dem..

En utrolig dejlig ting er vejret.. Vejret er begyndt at blive varmere så det er i gennemsnit 30 grader oftest lidt mere. Jeg kan slet ikke vente med at få noget tan.. ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar