lørdag den 28. marts 2015

Finally springbreak!

Hej allesammen!

Første del af denne uge har været virkelig træls. Jeg har haft mange lektier, tests og med svømning og seminary, er det ikke vildt fedt. Onsdag efter svømning og til midnat havde jeg et Econ Projekt(som vi har arbejdet på i 2 måneder), jeg skulle re-do, hvilket jeg var VIRKELIG sur over, men jeg var nødt til det, da det projekt er required for klassen, så hvis jeg ikke lavede det ville jeg faile klassen, selvom jeg har et A. Jeg havde brugt flere penge en mit budget var, så jeg skulle finde billigere ting, hvilket er ret svært, når det er ting som lejlighed, bil, bil forsikring, og sundheds forsikring, jeg fatter jo nada af det???? Dog efter lang tid, blev jeg næsten færdig, og fik hjælp til resten dagen efter.
Torsdag have jeg midtterm i Econ, hvilket jeg bestemt ikke glædede mig til, dog fik jeg 96 %/ A+, hvilket var ret dejligt. Torsdag efter skole tog jeg en Geometry test, som jeg endnu ikke har fået karakter for, dog er jeg rimeeeeelig sikker på at jeg klarede det ret godt i den.
I dag, fordi det var sidste dag før Spring break, havde vi forlænget lunch. Normalt har de 2 timer, men af en eller anden dum grund ændrede de det til 55 minutter i år. Der var mad boder, så man kunne købe alt muligt lækkert mad.
Efter skole havde vi et svim meet, da jeg kun svømmede 1 event, valgte min værtsmor at køre mig hjem tidligere(selvom det er imod reglerne, ups), da det blev for kedeligt at sidde og vente.

Ja så nu har Spring break, hvilket er så lækkert! Planerne er at tage til Hollywood med min area rep, Mo(Thailand) og Mariam(Georgia) i 2 dage, være sammen med venner(bl.a. to danske udvekslingsstudenter) og ellers ved jeg ikke helt om jeg har nogle planer, eller jo jeg har 2 swim practices HVER DAG, men nej, jeg har ikke tænkt mig at tage til alle, selvom det også er imod reglerne, haha.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar