lørdag den 4. april 2015

Hollywood, Beverly Hills & Santa Monica Pier

Hej allesammen!

Nu er min Spring Break desværre ved at være slut.. Jeg tænkte derfor at jeg lige ville opdatere jer om hvad jeg har gået og lavet.
Søndag morgen ved 10-tiden kom min Area rep, Deanna, og hentede mig. Derefter hentede vi Mariam(Georgia) og Mo(Thailand), og så kørte vi mod LA!
Turen tog omkring 3-4 timer og på vejen stoppede vi ved Panda Express, hvor vi fik noget middagsmad.

Da vi kom til LA, stoppede vi på en Starbucks, hvor vi mødte med Deanna's udvekslingsstudent, som hun havde for 5 år siden. Pigen hed Ninon og var fra Holland, hun var her fordi hendes søster havde bryllup i Bakersfield(mellem Fresno og LA) dagen før, hun blev gift med en amerikansk mand og flyttede så hertil. Ninon og hendes forældre var så kommet herovre for brylluppet og Ninon havde så et par dage med Deanna, og derefter ville hende og hendes forældre køre rundt i USA.
Når men efter vi hentede hende kørte vi lidt rundt i områder, hvor vi fandt et "Star map", som vi købte. Vi kørte så rundt og så bl.a. Justin Bieber, Paris Hilton og Madonna's huse. Det var ret sjovt at se hvilke nabolag og huse de bor i. Alle husene vi så var kæmpe store, og de fleste lå gemt inde bag en masse træer og kæmpe forhaver.

Efter det kørte vi forbi Beverly Hills Rodeo Dr. og andre ting, hvor kameraet selvfølgelig var ude af vinduet, og jeg fik nu også taget en helt del billeder.





Efter køreturen igennem smukke LA, kørte vi til Hollywood, hvor vi parkerede og gik så op ad Hollywood Boulevard. Vi kiggede i nogle butikker, så the Hollywood sign, som desværre var så utrolig lille, at det var helt umuligt at få billeder af.. Og så så vi selvfølgelig the walk of fame, da vi ikke havde så meget tid, og jeg ikke noget at finde nogle af mine favoritter, blev billederne med Peter Plys, haha.



Senere på aftenen tog vi ud til Santa Monica Pier, hvor vi gik en tur, og fik noget aftensmad. Jeg ville ønske det ikke havde været så mørkt da det var virkelig svært at tage billeder.. Men anyways, efter det tog vi hjem til hotellet, og ret hurtigt faldt jeg i søvn. Det var en utrolig god, men trættende dag.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar