fredag den 24. april 2015

En lidt blandet opdatering

Hej alle sammen!

Ja, så det er jo ved at være længe siden jeg sidst opdateret, hvilket jeg er meget ked af. Men jeg har simpelthen haft utrolig utrolig tralvt. Jeg tjekkede lige hvornår jeg jeg sidst opdaterede hvilket var i Spring Break, hvilket jo næsten er en månede siden???? Tiden går vildt stærkt og der går ikke langtid før jeg sidder tilbage i Danmark.. Ja om 2 måneder ankommer jeg til DK..

Når men der er rimelig meget at fortælle og jeg kan sikkert ikke huske det halve af det.. Først vil jeg starte med en meget gammel nyhed, som jeg dog aldrig tror jeg fik delt her på bloggen. En af mine bedsteveninder(som er på udveksling i Texas), hendes forældre kommer over og henter hende, og så rejser de rundt herovre. I slutningen kommer de forbi Fresno, og så har de været så søde at tage mig med de sidste par dage, hvor de tager til San Fransisco, som jeg er meget spændt på! Efter det rejser jeg hjem fra San Fransisco, og jeg mener jeg rejser d. 21 og ankommer i Billund d. 22.

Så i resten af min Spring Break tror jeg mest af alt at jeg bare slappede af og var sammen med nogle venner, men ja ærligtalt kan jeg ikke rigtig huske det.. Eller jo en ting kan jeg huske! Om lørdagen tog min værtssøster og jeg op til en sø et par timer væk, hvor nogle min værtsfamilie kender fra Utah var(de havde en tysk udvekslingsstudent). Det var vildt hyggeligt, men jeg kan ikke rigtig huske hvad vi lavede udover at leje kanoer.


Weekenden efter var jeg på tur med min værts familie til Disneyland og den danske by Solvang, men denne tur vil jeg skrive om i et seperat indlæg. Jeg håber indlægget kommer op i dag, men da det tager tid at uploade billeder, redigere dem og skrive indlægget, er jeg endnu ikke helt sikker på om jeg har tid.
Så ugen efter Disneyland fik jeg rigtig mange lektier for, især mange projekter, men jeg valgte at procrastinere en helt del, så nu har jeg siddet med bunker af lektier i denne uge, og været oppe til midnat(hvilket ikke er sjovt når man står op klokken 5.30).
Så sidste weekend havde vi et swim meet enten torsdag eller fredag, det kan jeg ikke rigtig huske. Men i hvert fald var det ikke lige mit favorit meet. Da vi svømmede mod en dårlig skole havde vores coaches valgt at putte os i off-events, altså ting som vi ikke normalt svømmer. Jeg endte op i 100 free og 200 free, hvilket jeg overhovedet ikke var tilfreds med, og så gjorde det det ikke bedre at min coach ville lade en anden pige ændre hendes, men ikke mig. Dog overlevede jeg det meet, og i det hele taget bare en ekstrem dårlig dag..
Så lørdag havde jeg igen et meet, denne gang et meget stort meet. Nemlig the Clovis West invite, hvilket er mine skoles "invite", lidt alla cup hvor man kæmper mod mange teams i stedet for kun et som normalt. Og da min skoles svømmehold er et af de bedste(hvis ikke det bedste) i hele staten, kom der mange gode hold. Vi skulle være der allerede klokken 6, hvilket ikke var særlig sjovt, men dagen endte med at være helt fantastisk, hvilket jeg virkelig havde brug for efter et par trælse dage den uge. Så jeg svømmede 100 breast, 100 free og 50 free, jeg gjorde bedre end forventet i dem alle, så det var dejligt.
Efter the meet kørte min værtsmor mig hjem, og så tog jeg et hurtigt bad og pakkede mine ting, og så tog jeg hjem til min veninde Natalie. Vi spiste Chipotle, snakkede og gjorde os klar til Church Dance om aftenen. Normalt er jeg ikke helt vild med de her kirke dances, da det normalt bare er mormoner der kommer, og ærligtalt ikke særlig sjovt. Men denne gang havde en dreng fra en anden High School inviteret nogle af hans venner, og vi havde de virkelig sjovt!
Så søndag havde jeg ret svært ved at komme op, men i kirke skulle jeg, så jeg fik mig kæmpet op og taget i kirke. Udover kirke skete der ikke meget andet.
Denne uge har som sagt været fyldt med bunker af lektier. Og tirsdag morgen(mener jeg) blev jeg spurgt til prom af en ven. Så nu skal jeg have fundet en kjole, og snakket med ham om hvilken gruppe vi tager med(satser lidt på at jeg bestemmer hahha).





Ingen kommentarer:

Send en kommentar