søndag den 26. april 2015

Fredag & Lørdags swimmeet!

Hej alle sammen!

Så fredag fik vi class-release klokken 12:45, hvilket betød at jeg ikke behøvede gå til min klasse efter lunch, jeg mødtes med mit swim team direkte efter Lunch. Vi tog skolebussen til Central High School, hvilket bestemt ikke er noget vildt, det lugter, er varmt og sæderne er vildt små, og så var vi tvunget til at sidde der i 45 min, da skolen er ret langt fra min skole.
I selve meet'et svømmede jeg 50 freestyle, 100 freestyle og 100 breaststroke, og i alle tre løb faldt min goggles(kan ikke huske det danskeord, de briller ting man har på øjnene) af da jeg hoppede i, og de faldt selvfølgelig ned over min mund, så jeg havde ingen chance for at trække vejret... Efter vores swim meet tog min værtsfamilie og jeg til en restaurant, hvor vi fik aftensmad. Og jeg besluttede for engangs skyld at være lidt sund, så jeg bestilte en salat. Da jeg kom hjem faldt jeg i søvn med det samme.

I dag var det tidelig op igen, da vi skulle være på Buchanan High School klokken 8 til dagens swim meet. Vejret var helt forfærdeligt, det styrtede ned(ja i Californiens største tørke nogensinde?!?!?!?) og solen var slet ikke fremme. Jeg svømmede 50 free, 100 free og 4 by 50 free relay. I min 100 free faldt mine goggles af(igen, ja), men på trods af det svømmede jeg 13 sekunder hurtigere end min bedste tid, hvilket er sindsyg godt!

Senere i dag tagere jeg måske med min værtssøster Tia ud og kigger efter en Prom kjole!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar