lørdag den 4. april 2015

Universal Stuidos and City Walk

Hej allesammen!

Så mandag morgen stod vi tideligt op og gjorde os klar. Vi pakkede vores ting og kig derefter ned til Denny's, som rent faktisk lå på hotellet. Denny's er en morgenmads restaurant, jeg havde ikke prøvet det før, og har altid troet at det var fastfood, så jeg blev ret overrasket da det vidste sig at være en rigtig restaurant, som faktisk er utrolig hyggeligt. På Denny's mødtes vi med Ninon og hendes forældre, vi spiste morgenmad med dem, og sagde derefter farvel til dem, da de skulle videre på deres tur rundt i USA. Til morgenmad fik jeg to amerikanske pandekager, som var rimelig store, i hvertfald var det længe nok til mig, og jeg kom kun af med 2,5 dollars?!?!?!??! What, det er like 15 kr? Og de var jo super gode!  Nå men, efter morgenmaden kørte vi afsted til Universal Studios, som jeg var vildt spændt på.
Da vi kom derhen betalte vi lidt extra for parkering, for at kunne parkere tæt på, så vi ikke skulle gå så meget. Vi parkerede faktisk lide ved siden af indgangen, haha. Inden vi købte billetter, skulle vi selvfølgelig lige have nogle billeder med din kendte Universal Studios klode.




Billetterne til Universl Studios kostede 95 dollars, men med lidt tricks kom jeg gratis ind, haha, ej jeg lånte en vens billet, hvad jeg ikke vidste var at de havde hans fingeraftryk, spurgte efter ID og hans fødselsdato... Meeen jeg endte med at komme ind uden at komme i problemer, så det var da godt..
Når men Universal Studios var det fedeste!! Vi prøvede en masse rides, fik en Studio tour og gik ellers bare rundt og kiggede. Det var virkelig virkelig fedt og kan KLART anbefales, hvis i skulle komme til LA.





Måske kan i kende dette? Det er tunnelen fra "King Kong". En del af Studio turen var at vi blev kørt ind i tunnelen. Inde i tunnelen havde vi 3D briller på, og så kunne vi se King kong slåes med dinosauer, eller hvad for nogle dyr det nu var. Det var ret fedt, de hoppede endda over den "bus" vi kørte i!


Dette er også fra the Stuido tour. Da vi kørte forbi i starten var det bare en helt almindelig sø, men da vi så stoppede begyndte der lige så stille at gå ild i det hele, og efterfølgende stoppede det igen, og man kunne slet ikke se der havde været en brand.. ret vildt.


Jeg ved ikke helt hvilken film denne scene er fra, men i hvertfald er det et fly nedstyrt. De fortalte at det var et ægte fly de havde fået, som allerede havde været styrtet ned, så det er faktisk "rigtigt". Jeg fik ikke et særlig godt billede, da selve flyet var på den modsatte side af hvad jeg sad på.




Ja!!!! Endelig fik jeg købt en minion, jeg har ville have en i så længe, fordi de er ultra søde, haha. Men jeg har altså aldrig fundet en, så jeg blev ret klart da jeg kom ind i en butik, som var ren Minions, haha det var så fedt! Og nej mor det var ikke spild af penge, og nej den var ikke særlig dyr..




Da vi var færdige i Universal Studios, gik vi ned langs the City Walk, som er lige ved siden af. Det var vildt flot, og jeg er så glad for at vi gjorde det. Vi spiste aftensmad på Hard Rock, og mens vi ventede på maden gik Mo, Mariam og jeg ud og tog en helt masse billeder, det var virkelig hyggeligt!







Efter the City Walk gik turen hjem.. Det var så trist at forlade LA, jeg havde det virkelig sjovt og jeg elsker virkelig byen. Jeg høre fra mange her at byen er så beskidt og ulækker, og at der ikke rigtig er noget at elske. Men det må jeg godt nok sige jeg er uenig i! Jeg eeeeelskede byen og ja den er måske lidt beskidt, men ærlig talt synes jeg ikke det er værre end her i Fresno hvor jeg bor.. De fleste byer her hvor jeg bor har nogle pæne bydele og nogle meget beskidte, hvilket er det samme med LA.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar