lørdag den 25. april 2015

Disneyland & Solvang

Hej alle sammen!

Ja jeg endte med ikke at få tid til at poste et indlæg om turen til Disneyland og Solvang i forgårs, så det bliver nu.

Turen startede ud torsdag efter vores swim meet, hvor vi kørte hjem, skiftede tøj og kørte så afsted mod Disneyland. På vejen spiste vi aftensmad på Pollo Loco, en mexicansk fastfood restaurant. Og vi ankom til Disneyland omkring midnat, hvor vi checkede ind, fik vores værelse og gik derefter i seng.


Fredag gik vi rundt i Disneyland. Disneyland i Californien er delt op i to, der er Disneyland og så er der California Adventure. Vi gik rundt i Disneyland om dagen, og gik rundt i California Adventure om aftenen. Og klokken 22 så vi selvfølgelig det store fyrværkeri, og tog derefter tilbage mod hotellet.













Lørdag gik vi mest rundt i Disneyland. Vi prøvede forlystelser, så et Aladin show, og gik ellers bare rundt. Da vi var færdige tog vi tilbage til hotellet og checkede ud. Vi kørte så på Panera og fik aftensmad. Panera er seriøst noget af det bedste ever, jeg lever virkelig af deres mad haha(får morgenmad der to gange i ugen). Efter det kørte vi til Solvang, som i nok kan høre lyder ret dansk? Ja det er nemlig en dansk by! Vi ankom sent om aftenen og checkede ind på et ret skod hotel lidt udenfor sevle byen, da ALT var fuldt booket. Da vi lagde os i sengen ramte den nærmest jorden, da det var sådan en meget tynd madras på et stel af fjedrer, så vi endte bare med at sove på gulvet haha.

Søndag stod vi op og tog i kirke i Solvang, alle var vildt excited over at jeg var fra Danmark. Efter kirke tog vi ind til Solvang og vi fik middagsmad på en restaurant der hed "The little mermaid". Jeg fik mig en hakkebøf, med brunsovs og løg, den var god, dog ikke lige så god som mine forældres hjemme i Danmark. Efter det gik vi rundt i nogle butikker og tog derefter på "Mortensens Bakery". Som eftersigende skulle have de bedste Danish Pasteries. De var ret gode ja, meeeen jeg har fortalt min værtsfamilie de skal komme og besøge mig i Danmark, så de kan smage den ægtevarer.
Efter det kørte vi hjem, da vi jo skulle i skole om mandagen.






Alt i alt var den en rigtig god tur, og jeg fik bestemt set en hel del!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar