tirsdag den 5. maj 2015

Year-end get-togheter

Hej allesammen!

Så jeg vil lige fortælle jer om sidste søndag før jeg opdatere om denne weekend. Som sædvanligt stod den på kirke, efter kirke kom vi hjem og pyntede huset op med flag, en time snere ankom min area rep og de andre udvekslingsstudenter i området. Vi havde en putlock og derefter havde vi nogle games og hyggesnakkede bare.
Det var utrolig hyggeligt, men tiden gik aaaalt for hurtigt! Til sidst delte os udvekslingsstudenter lidt fra vores år, og vi gave kommende udvekslingsstudenter nogle råd. Det er så mærkeligt at tænke på at jeg kun har 1,5 månede tilbage herovre.. Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, jeg savner min familie, mine venner og i det hele taget bare kulturen i Danmark rigtig meget, men nu har jeg jo et liv herovre. Jeg har en amerikansk familie, og vigtigst af alt nogle helt fantastiske venner.. Hvordan kan jeg forlade det? Det var meget nemmere at forlade Danmark, da jeg vidste at jeg ville komme tilbage til hverdagen og menneskerne 10 måneder senere, men nu når jeg forlader mit liv herovre, hvad sker der så? Hvornår ser jeg mine venner igen, og kommer jeg nogensinde til at se den alle igen? Ja det er ret mærkeligt at tænke på..
Men ja de første farveller kom allerede da folk tog hjem. Jeg sagde farvel til Antonin og Fransesco som bor 2 timer fra mig, så dem kommer jeg desværre ikke til at se igen, før jeg forlader Amerika. Ja og så sagde jeg farvel til Mo, som jeg ikke tror jeg kommer til at se igen(man kan do altid håbe). Og Mariam har jeg allerede set igen denne weekend, og jeg kommer nok også til at se hende en gang mere inden hun rejser(allerede om en uge)!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar