torsdag den 21. maj 2015

Church dance and school

Hej alle sammen!

Ja, så jeg fik jo ikke opdateret i lørdags eller søndags. Men ja som jeg skrev var det meningen jeg skulle se en film med min veninde, men da hun fik stuearrest blev det ikke til noget, så dagen blev bare brugt på lektier, afslapning og tanning ved poolen. Hendes mor gav hende dog stadig lov til at tage til Church dance, så vi tog afsted. Det var rigtig sjovt, og dejligt at se nogle venner, fra en anden skole igen. Dog var det også ret trist, i og med at det var mit sidste Church Dance, og at jeg formentlig ikke for nogle af mine venner at se igen..
Søndag stod den på kirke og lektier, intet specielt der. Og denne uge er gået rimelig hurtigt. Vi er noget til det punkt hvor vi i de fleste af mine klasser ikke rigtig laver noget, hvilket betyder næsten ingen lektier. I min P.E klasse spiller vi lige nu Volleyball med drengenes Volleyball P.E, hvilket er vildt sjovt. På mit hold er vi mine 3 gode veninder Randi, Leah og Natalie og så 3 volleyball drenge, som er vildt sjove! I dag startede vi ud med at være elendige, men endte faktisk ud med at være rigtig gode.. Jeg tror vi grinte mere end vi ramte bolden, haha, det var vildt sjovt!
Denne weekend inviterede min veninde, Natalie, mig med op til hendes cabin, men da jeg allerede havde planlagt med min værtsfamilie at tage til Yosemite,  måtte jeg desværre sige nej til det. Dog glæder jeg mig også rigtig meget til Yosemite.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar