tirsdag den 12. maj 2015

Last swim meet og Prom 2015

Hej allesammen!

Sidste uge var sidste uge for svømning. Junior varsity(2. holdet/mit hold) skulle have vores sidste meet fredag, og varsity(1. holdet) skulle have deres meet torsdag(kvalifikationer) og lørdag. Men da de kom ud til skolen det blev holdt på torsdag startede det med at lyne og siden man ikke må svømme når det lyner blev de sendt ind i skolens hal. Efter et par timer startede de igen deres meet op, men rimelig hurtigt kom der lyn igen, så de rykkede deres meet til fredag.. Det betød at vores meet blev rykket til lørdag. Så træning torsdag og fredag var kun 30 minutter, da vi skulle være klar til vores swim meet. Lørdagens swimmeet gik for mig rigtig godt! Vi mødtes på Clovis East High School klokken 7 om morgenen, og jeg havde alle mine prom ting med, da jeg efter meet'et ville tage med min veninde hjem får at gøre os klar. Jeg svømmede 50 freestyle, 100 freestyle og 4 by 50 freestyle. Jeg fik min bedste tid i 50 freestyle og 100 freestyle(hvor jeg tabte 7 sekunder)!
Det var utrolig trist at vide, at jeg er færdig med at svømme.. Det betyder at jeg ikke længere kommer til at se mine fantastiske venner hverdag, og at jeg om ikke så langtid drager tilbage mod Danmark..

Men ja, efter vores meet tog jeg med min veninde Natalie hjem. Vi startede med at bade og føntørrede derefter vores hår. Hendes mor havde hentet Taco Bell til os, hvilket var sååååå lækkert. Og efter vi havde spist satte vi vores hår. Klokken 3 havde vi en tid hos en makeupartist, hvilket tog meget længere end vi havde forventet, så vi endte med kun at have 15 minutter til at køre hjem, skifte tøj, pakke mine ting og hente min venindes date.. Men vi nåede det, næsten i hvert fald, haha.
Vi kørte så hen til Natalie's bedsteforældres hus, hvor vi tog billeder. Det var rigtig flot, da de bor på en sø.











Efter det tog vi til Sakanaya for vi spiste aftensmad. Sakanaya er en vildt lækker japansk restaurant, hvor de laver maden foran os, seriøst det er så lækkert! Her mødte vi rigtig mange andre grupper, hvor jeg kendte stortset allesammen, så det var vildt hyggeligt, at se dem og lige snakke med dem. Efter aftensmad tog vi til Prom. Det var vildt fedt at opleve det amerikanske Prom, ikke helt som på film, men jo ja stadig vildt sjov. En ting der overraskede mig rigtig meget var måden de dansede på, og hvad jeg har hørt fra min veninde, er at min skole er ingenting i forhold til Ghetto skolerene i området. Men ja hvis i er interesserede kan i prøve at søge "Grinding" på youtube...
Efter Prom tog min gruppe til min veninde Leah's hus. Vi sad udenfor og snakkede foran et bål, og så spiste vi chips, burritos og quesedilla's. Det var utrolig hyggeligt og tiden gik alt for hurtigt, så ved 1-tiden kørte min veninde Alli mig hjem.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar