lørdag den 16. maj 2015

Sleepover med Vanessa og floden

Hej allesammen!

I går efter skole tog min veninde, Vanessa, med mig hjem. Vi startede ud med bare at sidde og snakke lidt, og kom så på den i dag at tage ned til floden og bade. Så det gjorde vi. Det tog cirka 30 min at gå der ned, men det gik ret hurtigt, og var utrolig sjovt, når Vanessa smagte mit danske slik. Guldkarameller og Riesen var en klar favorit hos hende, men alt hvad der var lakrids, var bestemt ikke noget for hende. Haha, jeg har en video hvor hun spiser lakrids, som jeg vil poste, når jeg får den overført til min computer.
Da vi kom ned til floden hoppede vi selvfølgelig i vandet. Første gang jeg er hoppet i, vandet var koldt, men faktisk ikke vildt koldt igen, haha.
Efter at have svømmet og taget en masse billeder gik vi hjem af igen. Resten af dagen brugte vi bare på at snakke og så sov hun hos mig.












I morges fik vi noget morgenmad, og så tog hun hjem. Senere i dag har jeg planer med en anden veninde, om at tage i biografen og se Pitch Perfect og tage til Coldstone og få is! Og når ja, så har vi et Chruch Dance i aften, som jeg sikker også tager til med min veninde! Jeg får nok ikke tid før i morgen til at opdatere jer igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar