fredag den 15. maj 2015

Ugens løb: Venner

Hej allesammen!

Jeg har i længe set min nedtællings app på min iPad, men været bange for at gå ind på den.. Det lyder ret dumt, men jeg ville ikke skræmmes alt for meget. Den anden dag gjorde det dog stadig, den sagde 36 dage tilbage i Fresno, det vil fra i dag sige 34 dage. Jeg blev meget overrasket, jeg mener, jeg ved godt at vi er midt i maj, men at jeg kun har hvad en måned tilbage havde jeg slet ikke indset.. Tiden går hurtigt, alt for hurtigt når man har det sjovt.
Når men eftersom jeg indså at jeg ikke har meget tid tilbage, har jeg besluttet mig på at bruge resten af min tid her så fornuftigt som muligt, og lave så meget som muligt.
Det startede jeg meget godt ud med mandag, hvor jeg efter skole hang ud med min rigtig gode veninde Vanessa, hun er nok min bedsteveninde herovre. Vi gik til TacoBell, som tog cirka 40 minutter, og så spiste vi der og gik ellers bare rundt og snakkede i et par timer. Det var VILDT hyggeligt, og jeg elskede at få brugt noget tid sammen med hende. Vi har i længe villet hænge ud, men da hun aldrig kan i weekender, og jeg havde svømning efter skole førhen, fungerede det bare aldrig rigtigt.


Tirsdag blev jeg hjemme fra skole, da jeg havde det utroligt dårligt. Jeg var ikke rigtig syg, det var "bare" på grund af at jeg var meget dehydreret, hvilket jeg er heletiden.. Jeg har aldrig været god til at drikke noget når det er varmt, og så slet ikke når jeg er i skole, hvilket oftes er skyld i at jeg ender med at få utrolig slem hovedpine og kvalme...
Onsdag efter skole var jeg igen sammen med Vanessa, og vi havde det igen rigtig sjovt! Vi tog hjem til hende og sad og snakkede, hvorefter vi gik udenfor og gik lidt rundt.


I dag er jeg lige kommet hjem. Min veninde Natalie tog mig hjem, og på vejen kørte vi lige forbi hendes bedstemors hus, for at fodre hendes kat, da hun ikke er hjemme.
Weekend har jeg vist nok planer, men ved det dog ikke 100 % endnu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar