tirsdag den 5. maj 2015

PC kort, prom dress shopping & "American" birthday

Hej allesammen!

Så kommer et indlæg fra en begivenhedsrig uge.
Ugen har selvfølgelig stået på skole og swim practice. Vi havde også et meet torsdag, som gik ganske fint. Dog var det ret trist, at det er vores sidste hjemme meet.
I Peer Counseling hvert år laver alle eleverne et kort til hinanden, hvor man skriver tak for i år, og så noget om personen. Vi tager så en person af gangen og alle læser deres kort højt for hele klassen. Den anden dag blev det så min tur, kun halvdelen af klassen var der, på grund af AP eksamnier, men alligevel fik jeg en helt del vildt søde kort, og jeg glæder mig vildt meget til at få resten af kortene engang i næste uge(da vores lærer ikke er her i resten af denne uge).
Så fredag forlod min gode veninde og jeg træning tidligt, og så kørte hun mig hjem, hvor jeg lige fik skiftet tøj, og så kom min Area rep og Mariam(Georgien) og hentede mig. Vi kørte så til Fashion Fair Mall, hvor vi gik rundt og snakkede og shoppede. Jeg havde planer om at købe min prom dress, og ja jeg fandt da også en, men jeg realiserede ret så hurtigt at jeg havde mistet mit kort.. Så ja det blev ingen kjole til mig i den omgang.
En af de kjoler jeg prøvede på, men ikke købte.

Lørdag tog jeg så i stedet med min gode veninde og hendes mor ud at prom dress shoppe. Jeg prøvede en masse på, men endte med at købe den jeg havde udset dagen før. Udover det fik jeg købt nogle vildt flotte smykker og sko. Til middagsmad tog vi på Taco Bell, hvilket var såååå lækkert! Haha jeg har ikke spist der i 5-6 måneder. Efter det tog vi i Target, hvor hendes mor skulle købe nogle gaver, og derefter kørte hun os til et negle sted, hvor vi begge fik lavet gelnegle til prom.
Da jeg kom hjem havde jeg min "Amerikanske" fødselsdag, og ja i tænker sikkert hvad går det ud på.. Men da jeg flyttede ind hos min nye familie, havde jeg jo allerede haft min fødselsdag, og da de gerne ville fejre mig, besluttede vi(for mange måneder siden) at den 2. Maj var min fødselsdag. Til aftensmad fik vi min amerikanske livret Mac N' Cheese og til dessert Banana Cream Pie. De havde også fundet nogle sjove gaver til mig.. Jeg fik min værtssøsters Clovis West High School Pajama pants, fordi jeg har jokede med hvordan jeg vil stjæle dem, fordi jeg elsker dem så meget. Så fik jeg en "World's fastest way to make Mac'N Cheese box", hvor man bare putter alle ingredienserne i og så kan man endda putte den i microvnen haha. De havde også været så søde at kontakte min gamle værtsmor og hentet nogle ting som jeg glemte der bl.a. min bæltetaske og mit Cross Country hold billede.


Det var en rigtig sjov Amerikansk Fake Birthday, som vi kaldte det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar