tirsdag den 9. september 2014

P/C training day

Hej alle sammen!

I dag skulle jeg ikke i skole men med min P/C klasse til noget træning. Så jeg mødte på skolen klokken 7:25, og så tog vi skolebussen derhen. Jeg sad med en pige, der hedder Kaylie. Hun spurgte mig om jeg ville med til football kampen i aften, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til.

Til P/C træning lærte vi hvad og hvordan man siger ting, hvis man snakker med en elev om deres problemer. Jeg lærte utrolig meget, og man skulle også hele tiden snakke med nye personer, så jeg kender også en del flere personer nu. Det er utrolig dejligt, at man rent faktisk bliver genkendt nu, og at folk sig er hej til mig.

I den første pause gik jeg med en pige som hed Mae/May eller noget i den stil, jeg er ikke helt sikker, og hendes veninder. Hun er virkelig sød, og hun er junior ligesom mig, så nu har jeg en at spise lunch med! Dog har jeg desværre ingen timer med hende, så jeg ved ikke om det bliver umuligt at finde hende mellem 3000 andre til lunch.

I anden pause fik vi pizza, som folk havde betalt inden, men da en anden pige(Shay) og jeg lige var startet, havde vores lærer købt en pizza vi kunne dele, utrolig sødt! Så i den pause sad jeg med Shay og to andre piger. De var ligesom de fleste andre vildt meget interesseret i Danmark og mit liv der.
Man får virkelig nogle underlige spørgsmål nogen gange, her kommer et par eksempler:
-”Do you have cars in Denmark?”
- ”So… Is Denmark and Norway the same?”
-”Do you have McDonald’s in Denmark?”
-”Is Denmark in Delaware or Denver?”

Om aftenen tog jeg så til football game. Da jeg kom fandt jeg ud af at min veninde ville være en time forsinket. Men jeg mødte heldigvis Shay og en af hendes veninder som jeg gik ind med. Vi stod i ”student section” sammen med vildt mange andre elever. Stemningen var helt i top, alle levede sig fuldstændig ind i kampen. Og så stod jeg der og anede ikke hvornår jeg skulle klappe og ikke klappe, så jeg prøvede bare at følge de andre lidt, haha.
Football kampen var lidt ligesom på film med cheerleading og school spirit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar