onsdag den 27. maj 2015

Minimum day - Shopping and Pitch Perfect 2

Hej alle sammen!

Først vil jeg lige fortælle om torsdag, hvor jeg medbragte noget af alt mit lakrids til skole. ALLE i min spansk klasse ville smage det, og ingen kunne lide det. Det var vildt sjovt, tror aldrig jeg har grint så meget.
Efter skole torsdag tog min veninde Natalie med hjem til mig. Jeg klippede spidserne af hendes hår, fordi det var meget slidt. Og så klippede jeg mit eget hår, jeg tror jeg klippede omkring 15 cm af, så det var ret meget, og nu er mit hår virkelig kort, men super sundt, så det er godt!

Fredag havde vi minimum day, hvilket betød vi havde fri klokken 10:55, det var ret latterligt at der overhovedet var skole, da vi havde hver klasse i 25 minutter, og vi lavede ikke noget i nogen klasser, dog fik jeg lidt ekstra  credit, for rent faktisk at møde op. Så jeg nævnte i mit sidste indlæg, at jeg måske ville tage med min veninde til hendes Cabin, men da jeg ikke ville være hjemme tidligt nok, tog jeg ikke afsted(hvilket er helt fint, fordi jeg stadig havde det vildt sjovt, og jeg tager med hende næste weekend). Så til Seminary lavede jeg vafler til vores klasse, som en fødselsdags morgenmad for min værtssøster.


Efter skole tog min veninde Natalie og jeg til the Mall, hvor vi shoppede. Det var dejligt at shoppe lidt igen, har ikke shoppet i vildt længe. Jeg købte et par sko til min søster og et par hverdags kjoler til mig selv.



Efter det tog vi til River Park hvor vi mødtes med vores anden veninde, og så fik vi Broilers, hvilket er græsk fastfood mad. Efter det tog vi i biografen og så Pitch Perfect 2, som var vildt god! Det var rigtig sjovt, da de rejser til Danmark, og jeg var bare sådan helt "yay, der bor jeg", haha. Efter biografen gik vi i Target, ved ikke om jeg har skrevet det før, men jeg ELSKER Target så meget! Og tilsidst fik vi frozen yoghurt, hvilket også var sygt lækkert.

Om aftenen holdte vi min værtssøsters fødselsdag, og senere tog mig, hende og hendes veninde til Skywalk, som er et trampolin sted. Det var en rigtig god og hyggelig dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar