onsdag den 3. juni 2015

Shaver lake w/ Natalie

Hej alle sammen!

Så fredag efter skole tog jeg med min veninde Natalie hjem, og efter cirka en time hentede hendes bedsteforældre os. Vi kørte op til Shaver lake og lidt før vi ankom stoppede vi og fik aftensmad på en mexicansk restaurant. Maden var okay, dog er mexicansk ikke min favorit.. Jeg mener jeg elskede det i DK, men herovre er det overhovedet ikke det samme..
Efter det kørte vi op til deres Cabin, som var utrolig fedt! Det er rimelig stort, og ultra hyggeligt. Vi startede ud med at køre end tur på deres quad, hvilket var så fedt! Ved ikke om vi kalder det en quad på dansk, men i hvert fald er det kind of like a motorcykel med firehjul.


Efter det lavede vi s'mores, hvilket var så lækkert! Og så sad vi bare foran bålet og snakkede lidt.



Senere på aften så vi TV og snakkede til rigtig sent.

Lørdag morgen stod vi tidligt op og kørte hen til et sted 10 minutter fra deres Cabin hvor vi kunne ridde heste. Vi tog en times tur i gennem skoven og ned til søen, som var så smuk.














På vejen tilbage fik vi is, og da vi kom tilbage kørte vi på the quad igen. Og efter frokost kørte vi tilbage til Fresno.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar