onsdag den 3. juni 2015

Last week of school for seniors!

Hej alle sammen!

Jeg har ikke rigtig haft tid til at opdatere jer den sidste ugestid, fordi der er sket SÅ meget.. Så nå må jeg heller få opdateret lidt.
Jeg kan ærlig talt ikke huske hvordan ugen startede ud.. Jeg mener ikke der skete noget specielt. Torsdag og fredag var blockdays(hvor vi har halvdelen af vores klasser, men i dobbelt så langtid), og det var senior finals. Torsdag havde jeg Econ, Peer Counseling og Spansk. Econ er en senior klasse, og dermed havde vi vores final. Jeg var vildt bange for at den ville være crazy svær, men den endte ud med at være rimelig nem, så det var dejligt!
I Peer Counseling sagde vi farvel til vores seniors(og mig da jeg ikke er her næste år). Vi havde en farvel party, hvor vi fik mad og snakkede. Temaet var 4th of Jule, så vi fik hamburgers og hotdogs(som jeg stadig ikke kan lide, ja helt amerikansk er jeg dog ikke blevet). Det var lidt trist, men jeg tror ikke rigtigt, at jeg sådan kunne sætte det ind i mit hovede, at det var sidste dag med the seniors i de klasser. Spansk havde vi ingen seniors, så vi tog bare en normal test, jeg gjorde okay på den, dog ikke så godt som jeg havde håbede på, da jeg prøver at få min karakter op i den klasse. Hvis jeg har 95 % eller over behøver jeg ikke tage final i den klasse, og jeg har 93 %.
Fredag havde jeg engelsk, P.E og Geometry. Engelsk og geometry er også klasser uden seniors, så det var bare normale dage, dog med en test i geometry. I P.E spillede vi volleyball ligesom de sidste par dage, dog lidt trist da det jo var sidste det med the seniors(største delen af klassen).






Ingen kommentarer:

Send en kommentar