onsdag den 3. juni 2015

Swim Banquet + Senior Farewell Assembly + pool hygge

Hej alle sammen!

I går aftes havde vi vores Swim Banquet, hvilket var utrolig trist. Det var sidste gang vi alle var samlet. Der blev delt awards og diplomer ud, og så tog folk billeder med hinanden. Vi fik noget lækkert mad og så var alle dressed up!

 Her er et billede af min gruppe gode svømmeveninder. Mig, Sarah, Natalie, Leah og Hannah.



I dag efter 3. period havde vi Senior Farewell Assembly. Hvilket tog ekstremt hårdt på mig.. Så der blev sagt farvel til vores Seniors, og så lavede de sådan en video med billeder fra hele året. Inden den Assembly var ovre stor tudede jeg(heldigvis ikke den eneste, haha).
Men ja resten af dagen lavede jeg nærmest ikke andet end at græde, fordi jeg realiserede at jeg kun har to uger tilbage herovre. Like det mindste kunne få mig til at græde, så som at jeg så et træ, og jeg var bare sådan helt "åååh nej jeg vil aldrig mere se det træ", ret latterligt ja, men altså også vildt trist.. Jeg var endelig færdig med at græde, da jeg kom til 6th period, og da jeg så kom til 7th period så jeg min bedsteveninde, og så begyndte jeg selvfølgelig igen.. haha, men det var så også sidste gang.



Efter skole hentede vi vores Yearbooks, som er så fede! Og så tog jeg hjem til min veninde Randi med Natalie og Leah. Vi startede ud med at bare snakke og så endte vi med at bade i hendes pool, så hyggeligt. Og så snakkede vi om at tage i en vandpark en dag før jeg tager hjem, så det håber jeg bliver til noget.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar