torsdag den 11. juni 2015

Yearbook signing, finals and friends

Hej alle sammen!

Min tid i USA er ved at rende ud, hvilket ikke er sjovt. Torsdag og fredag i skolen blev brugt på at læse til finals og sign yearbooks. Weekenden startede ud med pakning fredag og lørdag.. Lørdag middag kørte min værtsfar og jeg til Chick Fil A og tog frokost med hjem. Om aftenen havde de en kirke ting herhjemme, hvor der var mexicansk mad. Efter aftensmad kørte min værtsfar mig hjem til min veninde, Vanessa. Vi hang bare ud, spiste taco bell, og svømmede i deres svømming pool. Og ved 11 tiden hentede min værtsfamilie mig.
Søndag formiddag blev brugt på kirke, og efter kirke tog jeg med min veninde, Natalie, hjem. Vi startede ud med bare at slappe af og få lidt af spise. Senere på aftenen tog jeg med til en familie fødselsdag, hvor vi fik barbeque, altså hotdogs og burgers.. Hvilket betød jeg bare fik brød og salat, ja helt amerikansk er jeg ikke blevet.. ;)
I hvert fald var det utrolig hyggeligt og da jeg kom hjem gik jeg i seng.

Så denne uge er sidste uge/finals uge. Vi har blockday hver dag udover fredag, hvor vi har minimum day. Så mandag/tirsdag er finals er 2., 4., og 6., periode. Og onsdag/torsdag i resten. Så mandag/tirsdag havde jeg engelsk, P.E(idræt) og geometry. Engelsk havde vi et essay, hvor jeg gjorde ok i. Jeg endte ud med et B+ i den klasse, ret træls når jeg var 0.5 % fra et A, men whatever. Den sidste dag gav min lærer mig en billede ramme, det var utrolig sødt af hende, og jeg er vildt glad for den!.


I P.E lavede vi intet, vi sad bare og kiggede. Og i Geometry havde jeg min final, jeg fik 93 %/A på min final, og 97.5 %/A+ i hele klassen.

Onsdag efter skole tog min værtssøster, Emiliy, min værtsmor og jeg ud og købe nogle ting. Vi tog i Walgreens hvor jeg købte noget make-up jeg var løbet tør af. Efter det tog vi til et par genbrugsbutikker, for at finde mig en billig kuffert, jeg kan tage med hjem og bare smide ud, når jeg kommer hjem. Jeg fandt heldigvis en god stor en, og det ser ud som at jeg kan have det hele i 2 kufferter, så det er godt! Tilsidst kørte vi til Vons hvor jeg købte en blomst til min engelsk lærer.

I dag havde jeg min sidste rigtige dag, da jeg er færdig med alle finals. Før skole gik jeg forbi min engelsk lærers klasse, for at give hende den blomst jeg havde købt til hende. Hun blev rigtig glad for den, så det var godt.
Jeg havde Econ, Peer Counseling og Spansk. I Econ er jeg den eneste elev, så ja jeg lavede ikke noget der. I Peer Counseling havde vi vores "final", vi skulle udfylde en spørgeundersøgelse omkring klassen og hvad vi har lært, og så skulle vi skrive et brev til vores mentee(den nye elev, som du(den erfarede Peer Counsler) tager sig af)) næste år. I starten sagde min lærer jeg ikke behøvede skrive noget, da jeg ikke er der næste år. Men da hun kom i tanke om at hun vil tage en udvekslingsstudent igen næste år, bad hun mig skrive et brev til udvekslingsstudenten! Det var virkelig dejligt at ligesom "forberede" en udvekslingsstudent til klassen! Og i spansk havde jeg min writing final, hvor jeg heldigvis gjorde godt nok til at få min karakter over 95 %, som betyder jeg ikke behøver tager den lange multiple choice test i morgen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar