tirsdag den 7. oktober 2014

Blandede billeder

Hej alle sammen!
Da jeg i dag er syg, har jeg haft tid til at overføre billeder fra min mobil. Jeg undskylder den dårige kvalitet, men det er lidt svært at rende rundt med et spejlrefleks kamera i hverdagen.

 Fra da jeg spiste hos California Pizza Kitchen med min area rep og udvekslingsstudenten fra Georgien.

 Min værtsmor og jeg på min første skoledag.

 Mine gaver til min værtsmor.

 Mit spansklokale. Ingen klasse lokaler er ens, da hver lære har sit eget lokale, og pynter lokalet som han/hun vi.


 Poptarts, det bedste ever!

 Fra da min værtsmor, værtsmormor og jeg var til en foundraising middag. Billedet af med en NFL football player.

 Starbucks til 20 kr er ikke dårligt.

 På tur med min are rep(Deanna - i midten) og Mariam(Georgien - venstre), billeder er med nogen skuespillere fra Charlie og Chokolade fabrikken.

 Jelly beans fabrikken.

 Napa.

 Football game.



 Funnelcake til football game.






 Jeg lavede dansk aftensmad.

 Min værtsmor lavede amerikansk morgenmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar