tirsdag den 28. oktober 2014

Lufthavnen og House og Kebab

Hej allesammen!

Tirsdag aften ved 22-tiden kørte min værtsmor og jeg til lufthavnen, hvor vi hentede Garrison(min værtsbror som er i Navy'en). Han er hjemme på besøg i 10 dage.

Onsdag hentede min værtsmor, Garrison og værtsmormor mig efter Cross Country træning, og så tog vi på House of Kebab. Her fik vi rice plaf, kyllige, fladbrød og den lækreste hvidløgs dressing, som de er utrolig kendt for, den har fået stjerner og alt muligt!
Efter det tog vi hen i en butik og kiggede på køleskab, da vores køleskab er gået i stykker. Vi kiggede også på nogle juleting, det er helt vildt så meget sjovt jule halløj man kan købe her!

Torsdag fik vi frikadeller og pastasalat som jeg havde lavet, og det smagte faktisk rimelig godt! Efter aftensmaden tog min værtsmor og jeg først hen til en fedex, hvor jeg fik printede en masse skole papir ud, da vores printer derhjemme er i stykker. Jeg havde både en engelsk "figurative language menu" på 4 sider, 2 political cartoons og en American Government aflevering jeg skulle have printet. Derefter tog vi hen i en kæmpe baby butik, da min værtsmor skulle købe en gave til et babyshower.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar