fredag den 17. oktober 2014

Millerton lake field trip og San Luis Obispo!

Hej alle sammen!

Mandag tog jeg med min hostmom på fieldtrip(igen). Hun tog 8 elever med på en pontoon boat på Millerton lake, som ligger lige udenfor vores by.
Vi badede, de snakkede om events på deres skole, lavede sanchwiches, og havde det bare utroligt sjovt. Især 2 af hendes elever kan jeg virkelig godt lide! Sarah og Angelina, som kun er 14 år, men virker utrolig modne af deres alder.
Det var faktisk første gang jeg badede i en lake, hvilket er helt fantastisk! Jeg er ikke strand typen, men elsker virkelig lakes. Hovedårsagen er nok at det er ferskvand.

En ting jeg var meget overrasket over, er hvor dårlige de er til at svømme. En del af eleverne havde ALDRIG svømmet før. Og den del af eleverne som var "VILDT GODE", forstod slet ikke hvordan jeg kunne svømme uden redningsvest på. Haha, og jeg har altid været den dårlige svømmer.. Ikke længere!
Angelina og jeg.

Millerton lake(billede taget fra google).

Tirsdag kørte min hostmom, hostsister, min hostmoms veninde, hendes datter og jeg til San Luis, hvor min hostsister ville blive hentet af hendes veninde, som derefter ville køre hende tilbage til Santa Barbara.
Inden hun blev hentet tog vi til Morro Bay, som var vildt koldt. Vi gik rundt på strandpromenaden og kiggede butikker. Sent på eftermiddagen fik vi aftensmad, og derefter kørte vi ind til selve byen hvor vi satte min hostsister af.
Derefter kørte vi ind til downtown, som var vildt hyggelig! Vi fik frozen yoghurt og gik derefter ind i butikken Ross(som er ligesom TJ MAXX og Marshalls). Det er butikker, som for ting fra "rigtige" butikker - som de ikke har solgt - som så sælger det til billigere priser.
Ved 21:30 tiden kørte vi tilbage. Dog var der sandstorm, hvilket betød at motorvejen til Fresno var lukket! Dette gjorde at vi måtte køre hele vejen uden om, så det tog 1,5 time mere end forventet. Vi var først hjemme 1:30 om natten.

Onsdag var det bestemt ikke sjovt at komme op og skulle i skole, men jeg klarede det lige haha.
Denne uge er gået utrolig hurtigt. Jeg kan slet ikke forstå at jeg får weekend allerede i morgen. Og på tirsdag kommer Garrison(hostbrother) hjem og er her i 2 uger!

Men nu vil jeg komme videre med lektier. Jeg har 2 tests i morgen..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar