tirsdag den 28. oktober 2014

Weekenden; Santa Barbara!


Hej alle sammen!

Fredag efter skole hentede Garrison mig, og da jeg kom hjem pakkede jeg til weekenden. Efter 1 times tid kom min værtsmor hjem og så kørte vi afsted til Santa Barbara. Vi stoppede i Kettleman City og fik aftensmad, vi fik noget mexicansk, som var totalt overprized og egentlig ikke særlig godt.
Vi kørte så videre til Santa Barbara, hvor vi hentede Jillian(værtssøster) fra West Mont College, hvor hun går. Vi kørte så hjem til en af min værtsmors veninders søster, som vi havde fået lov til at overnatte hos.

Lørdag fik vi morgenmad på en cafe der hedder Cajun Kitchen Cafe. Vi ventede en halv time for at få et bord, men det var helt klart det hver! Det var så utroligt lækkert! Jeg fik en omelet foldet sammen over cheddar ost og bacon med en engelsk muffin og hashbrowns. Endelig fik jeg prøvet hashbrowns, som viser sig at være hvad vi i Danmark kalder "rösti".
Derefter kørte vi til Bestbuy, da Jillians computer skulle til service.
Senere kørte vi til stranden, som var utrolig kold og det blæste en del. I mens Garrison var i havet, lå Jillian og jeg pakket ind i tæpper.
Efter stranden spiste vi på en mexicansk restaurant. Og jeg må altså indrømme at "amerikansk mexicansk" ikke lige er mig, jeg foretrækker altså "dansk mexicansk". Jeg fik en kyllinge quesadilla, som er en pandekage foldet med ost og kylling i. Kyllingen smagte ikke særlig godt(og så gjorde det det ikke bedre at Garrison spiste ko ansigt...), og der var alt for meget ost i. Jeg foretrækker altså taco bell..

Søndag morgen skypede vi med Ricarda, deres tyske udvekslingsstudent fra sidste år. Efter det kørte vi til bestbuy for at finde ud af hvornår Jillians computer var klar og så fik vi middagsmad på en taco-restaurant. Jeg fik en kyllinge taco, som smagte helt fint(ægte tacos er ikke hårde, men bløde som en pandekage, bare med majs i stedet). Og så kørte vi Jillian tilbage, og kørte selv tilbage.

Vi nåede ikke at se så meget i Santa Barabara, men vi kommer tilbage en anden gang, hvor vi forhåbentlig for set noget mere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar