lørdag den 11. oktober 2014

Fieldtrip til Avila Beach

Hej allesammen!

I dag var jeg ikke i skole, men i stedet med min værstsmor og hendes skole(8th and 9th graders) på tur. Vi var omkring 200, så det var ret mange.
Vi startede ud med at køre et par timer til et college, jeg mener det hed Cal pony eller noget i den stil. Her gik vi rundt og så det. Jeg fik at vide, at det var et normalt college og ikke et overdrevet stort college.. Men for mig var det altså overdrevet stort!
Det var nærmest en by. Det startede ved indgangen hvor der hvor dorms, så kom "the student store"(butik med skolens tøj), og så var der bygninger med klasselokaler, mini museuer, butikker(subway, smoothie shops, starbucks, mini købmand osv.) og alt mulig andet. Deres bibliotek var en bygning på 5 etager, men en blanding af bøger, computere til de studerende og andre siddepladser til at lave lektier. Der var bordere, sofaere, sækkestole, og andre former for bordere, haha. Det var virkelig vildt! Amerikanske colleges er for vilde!


Efter det tog vi på stranden. Vi tog til Avila Beach som er en mindre men utrolig lækker strand, og der var en lille strand promenade. Her fik vi noget middagsmad og slappede ellers bare af.






Det var vildt lækkert vejr. I og med at der er ved kysten er det køligere end i Fresno(Californiens varmeste by), så det var ikke overdrevet varm bare dejligt varmt.
Senere på dagen kørte vi tilbage til Fresno. Turen var vildt god og hyggelig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar