onsdag den 22. oktober 2014

Weekenden: Biografen, Civil War Reenactement osv.

Hej alle sammen!

Fredag havde jeg ikke træning da vi havde et Cross Country meet, som jeg dog ikke deltog i. Da jeg alligevel ikke deltog droppede jeg at tage med dem, da jeg så ville misse spansk, hvilket jeg bestemt ikke havde lyst til efter at have misset så meget skole i starten af ugen.
Så jeg var altså tidelig hjemme fra skole, hvilket var utrolig dejligt. Fredag eftermiddag spurgte Mariam(Georgien) mig om jeg ville med i biografen, hvilket jeg selvfølgelig ikke sagde nej til! Vi var inde og se The best of me, som er en utrolig god film som klart kan anbefales, når den nu engang kommer ud i Danmark..

Lørdag morgen kom Mariam hjem til os, hvor mig og min værtsmor så tog hende med til The Civil War Reenactment, hvor vi mødtes med Deanna(vores area rep), Mo(Thailand) og hendes værtsfar.




Om eftermiddagen tog Mariam, Mo og jeg ud at shoppe, hvilket var vildt hyggeligt, men pga overforbrug og en konto med -1.500 var der desværre ingen shopping til mig, haha.

Tidligt på aftenen hentede min værtsmor os og tog os med hjem til hendes kirke venindere hvor vi spiste aftensmad. Vi fik lasange, pizza, salat, coscos chokolade kage og cheesecake, så mad var der nok af!

Senere på aftenen kørte vi først Mo hjem, som bor i en lille på 30 minutter væk. Faktisk er byen oprettet af svenskere langt tilbage i tiden, så der er en del gamle svenske bygninger og byen og nogle skilte med svensk! Da vi havde kørt hende hjem kørte vi Mariam hjem og tilsidst kørte vi selv hjem, og jeg gik i seng.

Søndag var vi trætte og droppede derfor alle sammen kirke. I stedet skypede jeg med min dejlige familie. Tidlig på eftermiddagen tog min værtsmor og jeg ud at grocery shoppe, så jeg senere på dagen kunne lave noget mad. Vi tog også ud at kigge på at par plejehjem til hendes mor som ligenu bor hos os, dog er min værtsmor og hendes bror ved at lave planer om at flytte hende på plejehjem. Da vi kom hjem lavede jeg boller i karry og frikadeller med pastasalat(vi havde lige fået kartoffelsalat).


Her er også lige et billede af min værtssøster, Jillian, og jeg fra sidste weekend!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar