søndag den 5. oktober 2014

Weekenden

Hej allesammen!

Fredag efter luch mødte jeg med mit xc team, vi kørte en park cirka en time væk fra skolen. Vi startede med at gå ruten rundt, så vi vidste hvordan den var, og så startede vi med at varme op. Selve løbet gik ikke så godt for mig. Jeg startede vildt godt ud, og træneren sagde at jeg gjorde det vildt godt, men efter 2 miles(ud af 3), var jeg nødt til at stoppe pg.a. min astma. Det er vildt træls, at jeg bøvler sådan med det, hovedårsagen er nok, at det i denne weekend er blevet meget varmt igen, der er mellem 35 og 38 grader.
Men jeg er stadig vildt stolt over at jeg gjorde det så godt som jeg gjorde i den del af løbet, hvor jeg løb.
Da vi kom tilbage på skolen hentede min hostmom mig, og vi kørte direkte til Fresno State game. Vi var cirka en time forsinket, men det gjorde ikke rigtig noget, for spillet er VIRKELIG langt. Da vi kom gik vi rundt i mellem nogle madboder og købte vores aftensmad. Jeg fik en virkelig dårlig pizza slice. Bagefter fandt vi vores pladser. Jeg ligger billeder op, når jeg får overført dem fra min mobil, hvilket jeg håber, at jeg snart gør!
Lidt senere købte vi en funnelcake, som er er noget dej friturestegt, så det bliver nogle rør, lidt svært at forklare.

Lørdag morgen skypede jeg med min søster og min mor. Og bagefter fik jeg lavet nogle lektier og ryddet op på mit værelse. Senere tog min værtsmor og jeg ud at handle. Vi startede med at hente et tæppe, som hun havde fået af hendes veninde, og bagefter tog vi i Cosco og en anden grocery store. Vi købte bl.a. ind til at jeg om aftenen skulle lave farsbrød. Og det skal altså lige siges, at det at finde hakket svinekød og sovsekulør IKKE er nemt i USA!
Bagefter tog vi Taco Bell, som er sindssygt lækkert.

Aftenen gik med at lave mad. Det endte rimelig godt ud. Dog var jeg ikke tilfreds med sovsen, fordi vi glemte at købe ribsgele, men det var nu alligevel ok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar